Retailerul de electrocasnice, electronice, IT, comunicaţii şi multimedia Altex a vândut produse în valoare de 6,5 milioane de euro, în promoţia sa Black Friday de Primăvară, derulată în perioada 1 – 5 mai, în care a aplicat reduceri de preţ de peste 1,5 milioane de euro, au anunţat azi, 5 mai, reprezentanţi ai companiei.
Peste 350.000 de clienţi au vizitat magazinele Altex din ţară, unde au fost cumpărate peste 98.000 de produse. Traficul total din cele 75 de magazine a atins un vârf de 24.000 de clienţi pe oră, în cursul zilei de vineri.
Cele mai scumpe produse achiziţionate au fost televizoarele LED curbate Samsung, cu diagonala de 163 de centimetri, al căror preţ este de 18.299,90 lei.
În magazinul virtual al companiei, traficul mediu pe site, în cele 4 zile de reduceri, a fost de peste 700.000 de vizitatori. Pentru prima dată, vânzările online au depăşit 20% din totalul vânzărilor înregistrate în campanie. Magazinele Altex au o gamă de peste 10.000 de produse.
Sursa: Agerpres
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Pingback: Electro-Sinteza săptămânii 5 - 9 mai