Black Friday la Altex și Media Galaxy începe pe 30 octombrie și durează 3 săptămâni

Cea mai așteptată campanie de cumpărături a anului – Black Friday – se va desfășura la Altex, Media Galaxy și Brico Depot în perioada 30 octombrie – 19 noiembrie. Timp de trei săptămâni, clienții vor putea accesa ofertele atât ȋn magazinele fizice cât și online, pe platformele digitale și în aplicația Altex și Brico Depot.

altex

Începând din luna octombrie, Brico Depot a intrat oficial in ecosistemul Altex România și se alătură anul acesta campaniei de Black Friday. Brico Depot va rămâne un brand de referință în sectorul bricolajului, construcțiilor și amenajărilor interioare, continuând să ofere soluții eficiente pentru proiectele de casă și grădină.

Campania de Black Friday organizată de brandurile Altex, Media Galaxy și Brico Depot este o oportunitate de a face cumpărături inteligente – cu reduceri consistente la o varietate de categorii de produse. Cei care aleg să cumpere beneficiază de aceleași oferte atât online, în aplicația mobilă, cât și în magazinele fizice. Fiecare canal oferă avantaje specifice, de la livrare rapidă, până la posibilitatea de a testa produsele în magazin. Astfel, fiecare client poate alege exact ce i se potrivește. În plus, am investit într-un nou sistem informatic care ne ajută să lucrăm mai eficient și să oferim o experiență de cumpărături mai rapidă și mai simplă, indiferent de canalul ales.” a declarat Raul Filip, Director Adjunct Altex România.

Reduceri mai devreme în aplicație

Produsele incluse în campanie vor fi disponibile mai devreme în aplicația Altex, oferindu-le astfel utilizatorilor din aplicație acces exclusiv. Campania este una dinamică, cu oferte care se actualizează săptămânal, motiv pentru care Altex recomandă clienților să urmărească periodic produsele incluse în promoție și să își creeze liste cu produsele favorite în aplicație sau pe website.

Clienții vor avea un interval generos pentru a profita de reduceri, vor exista stocuri suficiente pentru fiecare săptămână a campaniei, fără grija că produsele se vor epuiza în primele minute.

Locațiile fizice oferă clienților avantajul de a vedea produsele, de a primi recomandări personalizate și consultanță din partea consilierilor. Pentru livrările de electrocasnicele mari, livrarea se face cu doi oameni până la casa clientului.

De asemenea, clienții au opțiunea achiziției în rate, fie fără dobândă prin cardurile de cumpărături ale băncilor partenere, fie prin serviciul de finanțare Credex, disponibil atât în magazine, cât și  online.

ALTEX România

Altex este lider pe piața de retail din România, cu peste 135 de magazine deschise în țară. În aproape trei decenii de la ȋnființare, retailerul s-a transformat dintr-un business local de import de televizoare, ȋn liderul pieței de produse electronice, electrocasnice, IT&C și multimedia din România. Încă de la ȋnceput, compania Altex și-a propus să ofere produse de calitate adecvate nevoilor consumatorilor și soluții de finanțare accesibile.


Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

De două ori pe săptămână puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele Electronice, Electrocasnice, IT&C și Multimedia.

Abonaţi-vă la newsletter aici: www.electroretail.ro/newsletter

Publicația ElectroRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *