Krüger&Matz lansează o nouă tabletă din seria EDGE, dedicată celor care sunt pasionați de sistemul de operare Windows.
Noua tabletă EDGE1082 este echipată cu un procesor eficient, quad-core Intel Atom Z3735F, cu o memorie de 2 GB RAM.
Datorită ecranului IPS de 10 inch, clarității sporite și rezoluției de 1920x1200pixeli, noua tabletă Krüger&Matz le asigură utilizatorilor o modalitate de lucru simplă și ușoară, inclusiv atunci când creează documente Office 365 Personal.
Krüger&Matz este în permanență în contact cu utilizatorii de dispozitive electronice și încearcă de fiecare dată să le ofere acestora produse inovatoare la prețuri accesibile. Creșterea interesului pentru tabletele care utilizează sistemul de operare Windows a determinat compania să-și extindă oferta produselor și să vină în sprijinul utilizatorilor cu noi oferte.
Tableta EDGE1082 este echipată cu procesor quad-core Intel Atom Z3735F cu frecvență de ceas de 1,33 GHz și Intel HD Graphics. Această combinație asigură fluență în funcționare și operare, chiar și atunci când utilizatorul folosește cele mai solicitante și dificile aplicații.
Cea mai nouă tabletă din seria EDGE este ideală atât pentru întâlniri business, cât și pentru munca de zi cu zi. EDGE 1082 are un sistem de operare Windows 8.1 și le oferă utilizatorilor un abonament pe o perioadă de un an la Office 365 Personal. Toate datele și documentele importante pot fi salvate pe memoria internă de 32 GB, care poate fi prelungită cu 32 GB prin card microSD. Dacă utilizatorii au nevoie de mai mult spațiu pentru stocarea informației, împreună cu Office 365 Personal, aceștia primesc, de asemenea, un TR de spațiu OneDrive.
Pe lângă microUSB și porturi MiniHDMI, tableta are de asemenea, portul USB 3.0 care le permite utilizatorilor conectarea la dispozitive externe de control și de salvare a datelor, de exemplu, pe un stick sau o unitate externă. În plus, datorită Bluetooth 2.1, tableta EDGE1082 îi ajută pe aceștia să schimbe rapid fișiere prin conexiunea wireless. Modul Wi-Fi sau un modem 3G extern permite navigarea pe Internet. Totodată, noua tabletă Krüger&Matz le oferă posibilitatea montării rapide a unui modem 3G intern.
EDGE1082 se poate transforma rapid într-un birou mobil – acest lucru este posibil datorită tastaturii speciale care poate fi atașată tabletei. Tastatura se poate instala ușor, ca un stativ, și oferă un suport excelent pentru ecran, sporind confortul în timpul orelor de muncă.
Bateria încorporată cu o capacitate de 7900mAh asigură un timp îndelungat de utilizare a tabletei indiferent de tipul de utilizare: în timpul întâlnirilor, călătoriilor sau acasă. În afara de funcționalitățile superioare, EDGE 1082
În România, produsele Krüger&Matz sunt disponibile online și în magazinele partenere Selgros, Cora, CEL.ro și pcgarage.ro.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Pingback: Dove Men+Care lansează Real Strength, o nouă campanie de comunicare la nivel global (P)
Pingback: MARKS & SPENCER FOOD în premieră în România
Pingback: Sinteza săptamânii 4 - 8 mai 2015
Pingback: Selgros - pentru profesioniști și amatori. De bunătățuri, o nouă campanie GAV
Pingback: Lidl România investește 5 milioane de Euro în dezvoltarea șefilor de magazine
Pingback: Câștigătorii Carlsberg «Join the Greats», față în față cu legendele FC Liverpool
Pingback: Hochland lansează Delicii Calde La Grătar
Pingback: Bergenbier întâmpină vara cu un nou produs și un ambalaj inovator
Pingback: Eficienţa energetică – o prioritate pentru Schneider Electric şi Carrefour România
Pingback: HEINEKEN România și Ogilvy & Mather devin #urbanbynature odată cu Strongbow
Pingback: Peste 850 de participanți prezenți la GPeC Summit în prima zi
Pingback: Carrefour România deschide pe 14 mai cel de-al 10-lea hipermarket Carrefour din București
Pingback: Lipton Ice Tea te invită la conversații despre ceai
Pingback: Napolact, declarată cea mai de încredere marcă de lactate din România
Pingback: Noul ulei Raza Soarelui, o marcă modernă și dinamică
Pingback: Lidl inaugurează un nou magazin în Otopeni
Pingback: Farmec deschide primul magazin de brand în Franța
Pingback: Edenred a emis de 2 ori mai multe carduri cadou Compliments în acest an
Pingback: Carrefour România a deschis pe 14 mai cel de-al 10-lea hipermarket Carrefour din București
Pingback: Mega Image anunță deschiderea unui nou magazin
Pingback: Brandurile campioane în social media, clasamentul Top Social Brands
Pingback: Mega Image nu a aplicat nicio majorare de preț în anticiparea noii cote de TVA
Pingback: Sinteza săptămânii 11 - 15 mai 2015
Pingback: Cum arată Mega Mall, centrul comercial cu cea mai mare suprafață construită din România
Pingback: BILLA România nu va mări prețurile în așteptarea reducerii TVA
Pingback: Gustul Bun Se Recunoaște! cu noul spot Pate Bucegi
Pingback: Auchan oferă în avans reducerea de TVA la peste 1000 de produse alimentare marcă proprie
Pingback: În următorii ani, METRO se va concentra mai mult pe achiziţii decât pe vânzări
Pingback: Românii sunt neîncrezători că măsura de reducere a TVA-lui va fi aplicată corect de către comercianţi
Pingback: KPI Institute: Au fost desemnați campionii în relațiile cu clienții din România
Pingback: Carrefour deschide cel de-al șaptelea supermarket din Brașov
Pingback: Şaptesprezece producători români de alimente au participat la târgul internaţional PLMA's "World of Private Label"
Pingback: Compania Albalact a primit aprobarea de a tranzacționa pe piața Bursei de Valori București
Pingback: PROFI arată transparenţă în legătură cu taxele impuse producătorilor de legume şi fructe
Pingback: Mega Image deschide magazinul cu numărul 417
Pingback: PROFI a deschis 5 magazine, reţeaua sa ajungând la 299 de magazine
Pingback: ZIZIN lansează o nouă campanie de comunicare
Pingback: Spitalul de Cardiologie Clinicco Brașov și METRO Cash & Carry Brașov organizează campania de informare “Împreună, mai aproape de inima ta”
Pingback: De la 1 iunie, Lidl va afișa la raft atât vechiul preț al produsului, cât și cel nou
Pingback: Carrefour susține în avans reducerea TVA-ului la 9% începând cu 28 mai
Pingback: Profi se opune deciziei de a închide duminica magazinele cu o suprafaţă mai mare de 800 mp
Pingback: Prigat lansează noua campanie de comunicare “Atleţi de zi cu zi”
Pingback: cora România reduce prețurile la toate produsele alimentare începând cu 1 iunie 2015, corespunzător scăderii TVA
Pingback: PROFI reduce TVA-ul la alimente în noaptea de 31 mai spre 1 iunie când toate magazinele sale vor funcţiona NON - STOP
Pingback: Danone şi-a consolidat poziţia de lider pe segmentul de iaurturi
Pingback: Cel de-al 300-lea magazin PROFI a fost sărbătorit cu fast
Pingback: Săptămâna Italiană la Lidl
Pingback: Publicitatea online a crescut în România cu 7% în 2014
Pingback: România - cea mai mare creștere a volumului de retail din UE, în luna aprilie
Pingback: Carrefour deschide cel de-al 16-lea supermarket din București
Pingback: Sodexo intră în parteneriat cu rețelele de retail Carrefour, Mega Image și Profi
Pingback: cora Alexandriei, primul magazin în care românii pot plăti cu mobilPay Wallet
Pingback: Media Fact Book 2015: Piața de media se află din nou în creștere
Pingback: Acțiunile Albalact sunt tranzacționate pe piața reglementată a Bursei de Valori București
Pingback: Redd’s lansează prima bere light din România: Redd’s Light (P)
Pingback: Piața neagră de alcool prejudiciază statul cu 2 miliarde de euro pe an
Pingback: Panovia aniversează anul acesta 10 ani de activitate pe piaţa patiseriei congelate din România
Pingback: Lidl lansează campania „ComPETiția pentru un viitor mai bun”
Pingback: Ciclurile de pregătire a unei campanii de marketing s-au înjumătățit
Pingback: Încă 6 noi magazine PROFI
Pingback: BILLA România premiată la Romanian Effie Awards pentru campania Billa Social Catalogue
Pingback: Iunie, luna reciclării inteligente la Carrefour
Pingback: Sinteza săptămânii 1 - 5 iunie 2015
Pingback: Integrarea sustenabilității în businessul Unilever generează creșterea şi eficientizarea costurilor
Pingback: Integrarea sustenabilității în businessul Unilever generează creștere și eficientizare a costurilor