În cadrul Mobile World Congress, MasterCard a anunțat plăţile prin MasterPass™ in-App, ce permit consumatorilor să realizeze cumpărături dintr-o aplicaţie mobilă.
Plăţile MasterPass In-App elimină necesitatea de introducere a datelor cardului pe mai multe aplicații mobile, simplificând procesul de plată şi făcându-l mai rapid. Forbes Digital Commerce, Fat Zebra, MLB Advanced Media, NoQ, Starbucks Australia şi Shaw Theatres Singapore sunt printre primii furnizori de aplicaţii care vor permite cumpărăturile prin MasterPass, din cadrul aplicaţiilor lor.
Consumatorii fac cumpărături și plătesc prin metoda care se pliază cel mai bine pe nevoile lor și pe stilul de viață – și de pe orice terminal pe care îl au la dispoziție. Ei caută „scurtături” digitale, care să le ofere viteză, confort şi o experienţă de plată care decurge foarte bine. Cu MasterPass, acest lucru se întâmplă cu o singură apropiere, un singur click sau o simplă atingere în magazine, acasă, pe drum sau din interiorul unei aplicații.
Conform ABI Research, veniturile totale din aplicațiile mobile, incluzând cumpărăturile făcute prin intermediul aplicaţiilor, vor ajunge la 46 miliarde $ până în 2016, de peste 5 ori mai mult comparativ cu cele 8,5 miliarde $ realizate în 2011.
Plăţile MasterPass In-App extind facilităţile din prezent ale serviciului digital MasterPass conceput pentru browser, în mediul aplicațiilor mobile. Aplicațiile care includ MasterPass le oferă consumatorilor ocazia de a cumpăra cu doar un click sau o atingere, direct de pe dispozitivul preferat, fără a părăsi mediul aplicației. Procesul optimizat de cumpărare creează o experiență de cumpărături impecabilă, susținută de cele mai înalte grade de securitate și criptologie.
“Suntem bucuroşi să putem oferi clienţilor noştri o soluţie de plată digitală cum este MasterPass. Acest lucru se pliază perfect pe filozofia noastră de a face comerţul pe aplicaţii mobile cât mai simplu şi mai eficient”, spune Robert Tibbs, Chairman & CEO, Forbes Digital Commerce.
„MasterPass In-App este cea mai nouă ofertă de la MasterCard, concepută pentru nevoile specifice ale noului ecosistem digital. Creăm experienţe frumoase pentru consumatori pe toate canalele și dispozitivele, și le facilităm comercianților accesul la noi clienţi, într-un mod care nu era posibil în era pre-digitală”, spune Ed McLaughlin, Chief Emerging Payments Officer la MasterCard. „Dezvoltăm, de asemenea, o platformă care va face plățile de pe terminale ce utilizează MasterPass la fel sau mai sigure decât orice este posibil în materie de carduri în prezent, asigurând cel mai înalt nivel de securitate pentru utilizatori.”
MasterPass In-App va fi pusă la dispoziția dezvoltatorilor și a comercianților începând cu trimestrul al doilea al acestui an. Serviciul poate fi integrat rapid şi simplu de către comercianţii online, lucru care a fost deja realizat cu succes în peste 30.000 de comercianți MasterPass din Australia, Canada, Italia, Marea Britanie și Statele Unite ale Americii.